Pogled u travnju

Broj 162, travanj 2024.
ISSN 1848-2171

Pogled_iconUdruga Suradnici u učenju nastavila je s projektom Budi internet genijalac kojeg sufinancira Google.org kao dio programa Be Internet Awesome. Cilj je projekta razvijati digitalne vještine kod djece, usvajati osnove digitalnog znanja i vještina te stvarati navike promišljenog korištenja i istraživanja interneta. Valentina Blašković i Sanja Janeš izvijestile su nas o novim aktivnostima koje se provode tijekom projekta. Više…

internaut-srednjiBudući  ambasadori – učitelji, u okviru projekta „Budi Internet genijalac“, napisali su članke o održanim radionicama:

Pogled_iconAna Dobraš nas je upoznala s Erasmus+ projektom Školska motiva(k)cija u kojem je cilj osuvremeniti izvođenje nastave te povećati motiviranost učenika i nastavnika za sudjelovanje u različitim školskim, izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima.  Više…

Pogled_iconProgram „Činimo dobro Otiskom srca” usmjeren je prema povećanju svjesnosti mladih o Globalnim ciljevima održivog razvoja pod mentorstvom Karoline Nadaždi Hideg učiteljice hrvatskog jezika i povijesti i knjižničarke Biljane Krnjajić. Ovim radom žele potaknuti učenike i učenice na uključivanje u volonterske programe. Više…

Pogled_iconDiskalkulično dijete nema “osjećaj za brojeve”, ne može procijeniti čak ni male količine. U radu Fani Vidović i Ivane Sedlar su spomenuti razni oblici razvojne diskalkulije te su opisane aktivnosti s različitim didaktičkim materijalima. Više…

Pogled_iconŠkolski knjižničar je u svojoj školi zadužen i za objavljivanje vijesti o životu škole na školskim mrežnim stranicama i na društvenim mrežama, sakupljač je i čuvar informacija i fotografija o školi i njenom radu. Članak Kristine Varžić predlaže korištenje tih materijala na kraju školske godine za izradu prezentacija ili filmova koji na sažet način informiraju o svim događanjima u školi tijekom pojedine godine. Više…

Pogled_iconKsenija Lekić je provela istraživanje, a svrha je povratne informacije o digitalnim navikama učenika, vremenu koje učenici provode na internetu, njihovu poznavanju i osobnom korištenju različitih društvenih mreža te razini podrške i sigurnosti koju im pružaju roditelji, odnosno učestalosti njihova nadzora. Više…

Pogled_iconFizičke aktivnosti važno su razdoblje u razvoju djeteta kada se učenici opuštaju, vesele i uče te oblikuju svoje osobnosti. Marija Pajtler je opisala nekoliko fizičkih aktivnosti koje su pozitivno utjecale na bolju koncentraciju i razvijanje međusobnih odnosa učenika. Više…

Pogled_iconMicro:bit je malo računalo velikih mogućnosti. Zbog interaktivnosti, velika je motivacija u učionici pri radu s mlađim učenicima, a Melita Pek ga koristi kao pomagalo u matematici. Kako je provela pisano množenje u 3. razredu pročitajte ovdje. Više…

Pogled_iconMindfulness je tehnika usmjeravanja pažnje koja se koristi za smanjenje stresa i kao kognitivni trening. Nives Cegledi navodi nekoliko primjera kako vježbati mindfulness u razredu. Više…

Pogled_iconPrevladavanje sve češće prisutnog stresa u razredu, kao sastavni dio razvoja iznimno važne učenikove emocionalne inteligencije, zadatak je koji se postavlja pred svakog učitelja. Tamara Gutić Filipović otklanja stres u razredu, a pri tome su joj poslužile vježbe i aktivnosti opisane u tekstu. Više…

Pogled_iconUčenici 2. razreda su se, sa stručnom suradnicom školskom knjižničarkom Vlatkom Antolić, uključili su se u međunarodni projekt poticanja čitanja “Naša mala knjižnica” kako bi ih potaknuti na čitanje i kritičko razmišljanje te da se upoznaju s europskom književnošću. Više…

Pogled_iconU članku Lidije Novosel i Željka Perošića je prikazano pokretanje školskog radija u Gimnaziji „Fran Galović“ Koprivnica u svrhu poboljšanja komunikacije i razvijanja zajedništva unutar škole te bolje povezanosti s lokalnom zajednicom, što je dovelo do aktivnijeg, samostalnijeg djelovanja i društvenog angažmana učenika. Više…

Pogled_iconGlorija Mavrinac i Maja Sokač su izradili mrežnu stranicu Poziv na čitanje, a predstavlja skup nastavnih materijala za obradu obveznih i izbornih lektirnih djela na satu Hrvatskoga jezika. Nastala je s ciljem dijeljenja primjera dobre prakse i otvorenosti raznovrsnih nastavnih sadržaja. Više…

Gordana Lohajner