Pogled uz maglu

Broj 117, studeni 2019.
ISSN 1848-2171

U ovom broju objavljeno je 15 članaka, a pet broja unaprijed je već popunjeno. Definitivno je Pogled kroz prozor postao mjesto na kojem uvijek možete pročitati dobre i pozitivne primjere iz naših škola, a po meni najbitnije što možete primijeniti i u svojem radu. Čitajmo se i dalje Smiješak

Pogled_iconU svojem intervjuu Amadeja Turnšek je predstavila iskustvo bivše profesorice engleskog jezika Naste Ovin koja je koristila različite nastavne metode i provodila inovativni projekt “Malo drugačiji nastavni sati”. Više…

Pogled_iconUčenici drugog razreda i učiteljica Anja Kancler sudjelovali su u projektnom radu gdje su kroz aktivnosti i izvođenje kazališne predstave dobili nova znanja o kazalištu, a povezali su s prirodom. Na kraju projekta učenici su bolje razumjeli što je kazališna predstava i tko je u nju uključen. Više…

Pogled_iconU članku Barbare Čeh prikazano je kako prenositi ekološke sadržaje učenicima kroz čitanje i pročitane tekstove. U Eko čitalačkoj znački nastojalo se potaknuti učenike kreativnom razmišljanju u vezi s učenjem o ekološkim sadržajima i očuvanju ekološke kulture kroz knjigu. Više…

Pogled_iconU OŠ Tučepi, Marlena Bogdanović izvodila je različite aktivnosti koje su podrazumijevale upotrebu moderne tehnologije tj. tableta jer se jedino na tabletima može do mile volje brisati, pisati, provjeravati i ispravljati pogreške, a da na kraju završni uradak bude uredan, čitljiv i zanimljiv. Više…

Pogled_iconPod vodstvom razredne učiteljice Daniele Kuić proveden je projekt Hajduk u srcu u 2.b razredu Osnovne škole Žnjan-Pazdigrad iz Splita. Cilj projekta bio je učenike upoznati s najvećim nogometnim klubom i simbolom grada Splita – Hajdukom, ali i učiti o povijesti grada, baštini i običajima, u potpunosti integrirano u nastavni proces. Više…

Pogled_iconUkoliko se i vi želite okušati u snimanju vlastitih videozapisa, Gordana Lohajner i Gordana Sokol preporučile su jednostavan program za snimanje videozapisa i isječka zaslona koji je dio operacijskog sustava Windows. Više…

Pogled_iconIda Veselovac je predstavila aktivnosti 2.c/3.c razreda u koje su integrirani učenici s teškoćama i daroviti učenici u sklopu Erasmus+ KA2 projekta pod imenom „Innovate Together“ u trajanju od dvije godine. Više…

Pogled_iconOdgojiteljica Jerica Česnik Antler ispričala nam je kako su u dječjem vrtiću osmislili projekt Vrtiček kako bi pomogli u podizanju svijesti o zdravoj prehrani i zdravom načinu života i samodostatnosti. Više…

Pogled_iconUčiteljica Katja Porčnik Gortnar već duži niz godina praktirica meditaciju, tehniku opuštanja, i željela je svojim učenicima omogućiti da iskuse tibetanske vježbe koje vraćaju mir i energiju. Više…

Pogled_iconVrtić ne mora biti jedino mjesto igre. Odgajateljica Klavdija Novak koristi šumsku igraonicu koja nudi beskrajne mogućnosti za igru gdje uvijek pronalaze nešto novo, istražuju, puno se kreću na svježem zraku što omogućava kvalitetno i zdravo trošenje vrijeme. Više…

Pogled_iconLucija Jager je opisala kooperativne igre koje je izvodila tijekom nastave tjelesnog odgoja s učenicima drugog razreda. Igra je motivacija, a kad su učenici motivirani i učenje im je zabavno. Više…

Pogled_iconDjeca zbog svakodnevnih pritisaka, učestalog psihičkog opterećenja i premalog gibanja uvelike utječe na njihovu tjelesnu težinu. Ti se problemi mogu umanjiti provođenjem sportskim aktivnostima, a zbog toga je odgojiteljica Magdalena Štampah uvela sportsku aktivnost „Mini olimpijada“. Više…

Pogled_iconMaja Miklavž Sintič pri poučavanju narodnog plesa upotrebljava različite metodičke pristupe koje sistematički razvija kod plesača na folkloru od 7. godine nadalje, a u svom članku prikazala izvedbu plesne igre preuzete iz slovenske narodne predaje Kaj boš Janko jutri delal (Što ćeš Janko raditi sutra) ili inačicu iste pjesme Jutri se bom v mesto peljal (Sutra ću se odvesti u grad) tako da osnovni plesni uzorak, melodička i ritmička podloga ostaju nepromijenjeni, a riječi smo zamijenili oponašanjem pjeva ptica. Više…

Pogled_iconJe li za učenike s poremećajem pažnje (ADHD) bolji tradicionalni pristup učenja ili korištenje elektroničkih medija ? Pročitajte što je saznala Maja Trunkelj. Više…

Pogled_iconU sklopu Erasmus+ projekta DARE and SHARE! pokrenut je eTwinning projekt Country from a box kojem je cilj bio upoznavanje ostalih europskih država obilježavajući pritom 2018. godinu kao Europsku godinu kulturne baštine. Glavnu ulogu su imali učenici, a učitelji su bili samo mentori koji su ih vodili i usmjeravali u njihovom istraživačkom radu, kažu Samanta Matejčić Čotar i Suzana Poljak. Više…

Gordana Lohajner

O autoru Pogled kroz prozor

Digitalni časopis za obrazovne stručnjake, pišu ga učitelji i nastavnici.
Ovaj unos je objavljen u Riječ urednice i označen sa , , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.