Smireno uz Pogled

Broj 116, listopad 2019.
ISSN 1848-2171

Pogled_iconU svom članku Amadeja Turnšek opisuje pozitivne učinke disanja i navela je primjer tehniku disanja s opuštanjem koju je izvela kod nemirnog učenika, a rezultati su bili brzi i izvanredni. Više…

Pogled_iconUvođenje aktivnosti pješačenje u školi pomaže učenicima da održe svoje fizičke i psihofizičke sposobnost, otvara zdrave i korisne navike iskorištavanja slobodnog vremena, a može biti zabava, opuštanje i tkanje novih prijateljstava kaže Andreja Masten. Više…

Pogled_iconČitanje je vrlo važna vještina. U prvo i drugom razredu Anja Kancler je kod tehnike čitanja uključila različite elemente formativnog praćenja kako bi poboljšala čitanje, motivirala učenike i integrirala ih u proces učenja. Više…

Pogled_iconBoštjan Hribar je ispričao svoje iskustvo provedeno u Kini u privatnoj školi kako bi naučio engleski jezik. U roku od godinu dana upoznao je pravi i teški život kineskih studenata i nastavnika. Više…

Pogled_iconSvakom učitelju je interesu olakšati i motivirati učenike na usvajanje nastavnog gradiva.  Dragica Filipčič nam je približila ideju učenja neparavilnih glagola na engleskom jeziku. Više…

Pogled_iconTjedan cjeloživotnog učenja nacionalna je obrazovna kampanja čiji je cilj podizanje svijesti o važnosti učenja i obrazovanja. Učenici i nastavnici Industrijske strojarske škole, Iva Bojčić, Josip Filić, Kristinka Lemaić i Mate Sabol, sudjelovali su u ovogodišnjem Tjednu cjeloživotnog učenja organiziravši interaktivnu izložbu i tri radionice. Više…

Pogled_iconU članku Lucije Ademoski govori se o čimbenicima koji utječu na djetetovu motiviranost za čitanje, o poticanju na čitanje, kako kod kuće tako i u školi te o strategijama čijim se primjenama tijekom duljeg razdoblja pridonosi većoj zainteresiranosti djece za čitanje. Više..

Pogled_iconNataša Adam opisala je svoj rad kako naučiti učenike da poštuju djecu s posebnim potrebama. Provodi projekte koji potiču izravnu interakciju između djece iste dobi i na taj način pozitivno utječe na djecu, proširuje njihove vidokruge, podiže njihovu razinu tolerancije, razbija stereotipe i u njih usađuje osjećaje suosjećanja i solidarnosti. Više…

Pogled_iconU svom primjeru obrađene tablice, Polona Irt Novak, predstavila je strategiju učenja u suradnji, strategiju čitanja i učenja i elemente formativnoga praćenja. Učitelji sve više postaju organizatori procesa učenja, a učenici znanje dobivaju s obzirom na vlastito istraživanje, sažimanje, generalizacijom i međusobnom suradnjom. Više…

Pogled_iconSvetlana Bušen upoznaje nas s Kahoot online platformom i Quizizzom te ističe njihove prednosti i slabosti, ali i kako ih možemo koristiti u nastavnom procesu. Više…

Pogled_iconEuropski tjedan programiranja društvena je inicijativa čiji je cilj na zabavan i angažirajući način svima približiti programiranje i digitalnu pismenost. Sanja Pavlović Šijanović i učenici Gimnazije Vukovar su se uključili u inicijativu kako bi postali mislioci, kreatori i inovatori koji svoje ideje i radove oživljavaju i realiziraju. Više…

Pogled_iconU kombiniranom odijelu prvog i drugog razreda učiteljica Suzana Rajgl je provela planirani tehnički dan naslovljen Promet. Provedena je interdisciplinarna aktivnost koristeći ciljeve dvaju predmeta učenja o okolišu i matematike. Više…

Pogled_iconVesna Kukavica kao socijalni pedagog susreće se s učenicima koji imaju poteškoće kako biti na miru, slušati nastavu, pridržavati se postavljenih školskih pravila. Kako im pristupiti i kako im pomoći, najvažnije da koristimo one metode, koje donose najbolje rezultate za tog učenika i da imamo podršku roditelja. Više…

Pogled_iconU svojem primjeru dobre prakse, Jasmina Pogačnik, međusobno je povezala je prirodoslovlje, domaćinstvo i literarno stvaralaštvo i uvrstila ih u sat razrednog odjela na kojem je s učenicima radila na realizaciji uvjerenja – svaki učenik može biti uspješan. Više…

Pogled_iconJedan od načina kontinuiranog praćenja znanja i napretka učenika je portfolio. Matjaž Palčič u svojoj nastavi likovne umjetnosti vodi portfolio u svrhu prikupljanja proizvoda na jednom mjestu, osiguravajući veću transparentnost proizvoda, uvid u napredak učenika i kao pripomoć u razgovoru s roditeljima, te mogućnost višestrukog proučavanja. Više..

Pogled_iconIvana Ružić nam je ukratko ispričala kako je prošla razmjena učenika I. osnovne škole Čakovec s drugom partnerskom školom Agrupamento de Escolas de Vale de Ovil u portugalskom gradu Baiao. Više…

Gordana Lohajner

O autoru Pogled kroz prozor

Digitalni časopis za obrazovne stručnjake, pišu ga učitelji i nastavnici.
Ovaj unos je objavljen u Riječ urednice i označen sa , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.