„Angels and the Dragon“

– prva društvena edukativna igra izrađena u sklopu Erasmus+ projekta „Nauči me igrati“ čiji je nositelj I. osnovna škola Varaždin

tea_PZ_tamaraR

Tea Pavičić Zajec i Tamara Ređep

Erasmus projekt „Nauči me igrati“ („Teach me how to play“) vrijedan 89 280.00 € bio je ocijenjen s najviše bodova od svih prijavljenih projekata u Hrvatskoj i trajat će dvije godine, od 2018. do 2020. godine. Uz I. OŠ Varaždin koja je nositelj projekta, u njemu će sudjelovati učenici i učitelji OŠ Bistrice ob Sotli iz Slovenije i CEIP Bernardino Perez iz Španjolske.

Projekt je usmjeren na razvoj novih metoda poučavanja temeljenih na igrifikaciji kako bi kroz izazove igre učenje postalo zabavno, a kod učenika se potaknuo razvoj kreativnosti i znatiželje. U sklopu projektnih aktivnosti učenici će zajedno sa svojim učiteljima (mentorima) izraditi edukativne društvene igre koje će obuhvaćati sadržaje iz povijesti, geografije i kulture svake od zemlje članice projekta. Tijekom mobilnosti učenici i učitelji upoznaju igru projektnog partnera domaćina te tako na zanimljiv način uče o s povijesnim i geografskim obilježjima zemlje svojih partnerskih škola.

Prva društvena edukativna igra „Angels and the Dragon“ bila je predstavljana javnosti u četvrtak, 28.2.2019., ali i projektnim partnerima iz Slovenije i Španjolske. U njoj učenici i učitelji I. OŠ Varaždin spašavaju Varaždin od požara. Svi sastavni dijelovi igre rađeni su ručno i rezultat su marljivog timskog rada 12 učenika sedmih i osmih razreda te projektnog tima kojeg uz koordinatoricu projekta dr.sc. Teu Pavičić Zajec, čine učitelj povijesti Valerije Tomašković, učiteljica geografije Dušanka Narančić, učiteljica likovne kulture Dina Zebec, učiteljice razredne nastave Sonja Tušek Podobnik i Adriana Držaić, učitelj tehničke kulture Ivica Kolarić i učiteljica informatike mr.sc. Tamara Ređep.

O igri

“Angels and the Dragon” je društvena edukativna igra koja obuhvaća obrazovne nastavne sadržaje iz predmeta povijest, geografija, ali i matematike i kemije za 7. i 8. razred osnovne škole, a potpomognuta je IKT-om.

Igra je u obliku kutije čiji donji poklopac kada se otvori ima funkciju igrače ploče sa zemljopisnom kartom Republike Hrvatske i mjeračem vremena, a s gornje strane poklopca kutije nalaze se figurice, kartice sa zadacima te svi ostali elementi potrebni za igranje igre, npr. 3D naočale…

Igra je predviđena je za najmanje 2 i najviše 6 igrača starijih od 12 godina. Rađena je na principu „room escape“ jer učenici timski rješavaju probleme i pronalaze tragove, pa tako da bi zauvijek protjerali vješticu i zmaja te spasili Varaždin od potpunog uništenja, igrači postaju anđeli koji moraju zajedno uspješno riješiti 10 zadataka i isključiti 10 žarulja u roku od 30 minuta.

ISHODI[1]:

  1. odrediti položaj Republike Hrvatske i njezinih gradova
  2. prepoznati društvene, kulturne i gospodarske prilike u Hrvatskoj kroz stoljeća
  3. probuditi nacionalni identitet ljudi koji su živjeli u Republici Hrvatskoj
  4. odrediti tijek stvaranja SHS države i SHS kraljevstva u kontekstu međunarodnih događaja
  5. na povijesnoj karti prepoznati granice Republike Hrvatske
  6. upoznati legende vezane uz povijesne događaje u Republici Hrvatskoj

Web stranica

imageimage
Slika 1. Vanjski izgled kutije        Slika 2. Unutrašnjost kutije

imageimage
Slika 3. Elementi za igranje igre              Slika 4. Ploča za igranje


[1] Preuzeto s: Nastavni plan i program za osnovnu školu, Ministarstvo znanosti i obrazovanja, Zagreb, 2006 (287-291)

O autoru Pogled kroz prozor

Digitalni časopis za obrazovne stručnjake, pišu ga učitelji i nastavnici.
Ovaj unos je objavljen u Projekti i označen sa , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.