Broj 109, siječanj 2019.
ISSN 1848-2171
Sljedeći mjesec se obilježava Dan sigurnijeg interneta. Svi znamo da učenici svakodnevno koriste internet i njegove usluge. Naravno, potrebno ih je osvještavati kako odgovorno i sigurno upotrebljavati tehnologiju.
Kako se tehnologija na dobar način može iskoristiti u nastavi, pročitajte u članku učiteljice Kristine Vrtovec Repič koja je opisala svoje iskustvo upotrebe pametnih telefona u nastavi kao pomoć za učenje. Koje su pozitivne i negativne strane korištenja pametnog telefona i kakva su njena iskustva, pročitajte u ovom broju. Više…
Darija Dasović nas je izvijestila kako je prošlo međunarodno natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja – koje su kategorije, ukupan broj učenika koji je sudjelovao i još poneki statički podatak
Više…
Učenici su po prirodi istraživači i potrebno ih je poticati na istraživački rad. Anja Kancler u želji da približi djeci prirodni okoliš za njih je pripremila dan u šumi. Više…
Kako bi Bojana Urbanc unaprijedila nastavu engleskog jezika koristi različite aktivnosti pomoću kojih su učenici pažljivi i motiviraniji. Više…
U svojem radu Jurij Cvitanič je prikazao različite pristupe nastavi s naglaskom na osnovnim elementima vještine čitanja i mogućnosti suradnje sa školskom knjižnicom. Više…
Kako bi učenici imali dodatnu priliku za stručno usavršavanje, Katarina Knežević, Kristinka Lemaić, Meri Ružević i Mate Sabol, osmislili su i proveli projektni prijedlog pod nazivom COVET „Competitive VET for learners and teachers“ s ciljem stjecanja iskustava međunarodne prakse i osnaživanja stručnih i osobnih kompetencija učenika i nastavnika. Više…
Učiteljice Suzana Poljak i Kristina Matika Ferrara sa svojim učenicima su se upustile u avanturu po sunčanoj Italiji kako bi naučili talijanski jezik koji se najbolje usvaja slušanjem i pričanjem. Više…
Da nastava geografije može biti itekako zanimljiva učenicima, učiteljica Lidija Šešerko je osuvremenila svoju nastavu uključivanjem učenika u sam proces poučavanja. Ovog puta izrađivali su maketu vulkana i simulirali erupciju vulkana. Više…
Lucija Ademoski opisuje važnost poticajnog i uređenog okružja školske knjižnice koja navodi učenike na samostalan rad i učenje, a sam prostor je taj u kojem djeca otkrivaju tajne čitanja, dobivaju nova znanja te razvijaju kritičko mišljenje. Više…
Svakodnevno u školi možemo vidjeti poneku svađu među učenicima. Ukoliko učenici ne mogu riješiti problem, učitelj je taj koji im pomaže u pronalaženju rješenja. Monika Hóbor navodi primjer jednog razgovora koji dovodi do rješenja i odgovara svima. Više…
Učiteljeva zadaća je djeci na zanimljiv i privlačan način predstaviti i nadograditi znanje o geometriji, kaže Tadeja Bogdan. Učenje kroz igru i korelacija s ostalim nastavnim predmetima učenici uspješno savladavaju gradivo zbog veće motivacije i aktivnim sudjelovanjem. Više…
Učiteljica prirodoslovnih predmeta Valerija Krivec se prihvatila izrade prirodne kozmetike jer u današnje vrijeme je sve veća potražnja za prirodne kozmetičke proizvode umjesto komercijalnih. Opisala je postupak sinteze sapuna po hladnom postupku kojeg učenici uz nadzor učitelja mogu sami sintetizirati. Više…
Gordana Lohajner