Jesenski projektni Pogled

Broj 105, rujan 2018.
ISSN 1848-2171

Mjesec dana škole brzo je proletjelo i nadam se da ste riješili administraciju koja nas po običaju čeka na početku svake školske godine.

Tijekom ljetne stanke se prikupilo puno članaka, pa neću više duljiti jer znam da ste nestrpljivi i jedva čekali pročitati što su za vas novo pripremili odgojitelji, učitelji i stručni suradnici Smiješak

Pogled_iconSrednja škola Ravne potiče mlade na logično razmišljanje i na istraživanje u području računarstva, elektrotehnike, strojarstva i mehatronike, pa i zbog toga je zaživio projekt InMoov. Kako je projekt tekao, izvijestio nas je Marko Laznik. Više…

Pogled_iconArijana Dobrila Barbaro, Samanta Matejčić Čotar i Tamara Perković opisale su projekt koji su provele u svojoj školi. Cilj projekta je usvajanje novih metoda poučavanja učenika s obje strane Gaussove krivulje. Radi se o učenicima s teškoćama u učenju te o onim darovitima kojima se u svakodnevnom radu ne stignemo dovoljno posvetiti. Projektom je tako zamišljeno da se učenicima s teškoćama u učenju, kao i onim darovitima, osmisle nastavni materijali kojima će se osigurati primjereno usvajanje nastavnog sadržaja te poboljšati njihovi potencijali. Više…

Pogled_iconAlenka Trifković u svojem je radu usredotočena na uklanjanje nedostataka ili stvaranje okruženja u kojem učenici mogu stjecati nova iskustva u rješavanju i suočavanju s problemima i na taj način razvijaju se niz potrebnih društvenih vještina te se mijenja stav ili percepcija o sebi. Više…
Također, kao socijalni pedagog susreće se s učenicima s emocionalnim i poremećajima u ponašanju. U svojem radu je istaknula ciljeve kako raditi s njima. Više…

Pogled_iconUčiteljica Franja Simčič kaže kako je vrlo važno kod djece podizati svijest o katastrofalnim posljedicama nerazumnog onečišćenja okoliša, što ostavlja trajne posljedice na biljke, životinje, zrak, vodu i tlo. Sa svojim učenicima je provela različite aktivnosti kako bi ih upoznala s tim posljedicama. Više…

Pogled_icon[15]U Gimnaziji Bernardina Frankopana u Ogulinu uključili su se u europski projekt „Pokreni promjenu – prihvaćanje razlika kroz interkulturalno obrazovanje i volontiranje“ ili skraćeno „Pokreni promjenu!“. Cilj projekta je prevencija radikalizacije u društvu te promocija demokratskih vrijednosti, osnovnih prava, interkulturalnog razumijevanja i aktivnog građanstva među mladima u četiri europske zemlje: Hrvatskoj, Sloveniji, Velikoj Britaniji i Italiji. Više informacija o samom projektu napisao je Branko Rumenović. Više…

Pogled_iconU Osnovnoj školi Šentjernej učiteljica Katja Hodnik i učenici uključili su se u projekt gdje je cilj bio upoznati se s ručnim radom i proizvodima naših predaka te su kroz različite aktivnosti poticali kreativno stvaranje različitih proizvode inspirirane tradicijom. Više…

Pogled_iconZnanje stečeno digitalnim učenjem ili učenjem u školskim učionicama nije isto što i ono koje stječemo iz vlastitog iskustva u stvarnom svijetu, pokazuje istraživanje. Irena Platiše je upoznala svoje učenike s rodnim gradom (livadama, vodama, vinogradima, šumama i vrtovima) preko terenske nastave. Više…

Pogled_iconUčenje kroz istraživanje postaje sve popularniji oblik učenja. Učenici su aktivniji, veća motivacija i veća samostalnost učenika, pa i time je znanje trajnije nego u klasičniji oblicima nastave, piše Marinka Kozlevčar. Više…

Pogled_iconU članku Lucije Ademoski pročitajte kako se u Osnovnoj školi Franceta Bevka obilježava Svjetski dan pčela i na taj način naglašavaju važnost očuvanja pčela za cijelo čovječanstvo. Više…

Pogled_iconOdgojiteljica Ksenija Satler odlučila je za svoju vrtićku djecu uvesti igračku Macu Papučaricu koja bi predstavljala vezu između doma i vrtića, a također koristili bi ju kao motivaciju za određene aktivnosti. Više…

Pogled_iconU područnoj školi Orehovica u okviru tjedna Dani europske kulturne baštine i Tjedna kulturne baštine posvetili su se istraživačkim aktivnostima s kojima su pokušali stvoriti odgovorni stav prema vodi i vodenim resursima među učenicima. Mnoge aktivnosti provedene su uz pomoć djedova i baka, te starijih osoba, otkriva nam Ivica Padaršič. Više…

Gordana Lohajner

O autoru Pogled kroz prozor

Digitalni časopis za obrazovne stručnjake, pišu ga učitelji i nastavnici.
Ovaj unos je objavljen u Riječ urednice i označen sa , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.