Prepun Pogled

Broj 103, svibanj 2018.
ISSN 1848-2171

Vjerujem da svi polako odbrojavamo do kraja školske godine.  Smiješak Bez obzira na to, „prolistajte“ ovaj broj Pogleda i pogledajte što su kolegice i kolege u našim školama i vrtićima realizirale, koji su projekti i aktivnosti provedeni.

clip_image002„Odabravši učiteljski poziv, prije svega zbog ljubavi prema tom poslu i radu s djecom, nismo smetnuli s uma da on ne obuhvaća samo poučavanje, već i konstantno učenje.“, kaže Maja Matijašec, učiteljica hrvatskog jezika. Kako bi se učitelji i dalje usavršavali, tri škole: OŠ Andrije Palmovića Rasinja, OŠ Dr. Ivana Novaka Macinec i OŠ Veliki Bukovec, uključili su se u projekt „Unaprjeđenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja“. U ovom broju Pogleda pročitajte koje su to edukacije učitelji prošli Smiješak  Više…

clip_image002[1]Učiteljica Urška Rudman kako bi razvila istraživački rad, zanimanje za nastavnu temu i promicala prirodne znanosti s zadacima, koristila je znanstvene kutije na temu Snova. Više…

clip_image002[2]Pročitajte kako je Simona Lozinšek primijenila holistički pristup na temu olimpijske igre gdje su učenici na opušteniji i aktivniji način sudjelovali u usvajanju znanja. Više…

clip_image002[3]Tadeja Bogdan nam je napisala kako su u sklopu izbornog predmeta Tehnike učenici su izrađivali kućice za ptice. Izborni predmet Tehnika omogućuje učenicima produbljivanje i sintetiziranje nekih osnovnih vještina iz tehničkog polja i povezivanje s drugim područjima te proširuje osnovna znanja o tehnološkim svojstvima pojedinih materijala i praktičnih vještina, vještina i radnih navika u korištenju alata, pribora, strojeva i uređaja za projektiranje i obradu materijala. Više…

clip_image002[4]U svojem radu Maja Avbar nam objašnjava što je Gestalt teorija, koji su koncepti važni za razumijevanje teorije te su prikazane vježbe u kojima se omogućilo prepoznavanje vlastitih strategija za ulazak u odnose i njihovo održavanje, izražavanje sebe i njihovih potreba u grupi te prepoznavanje i poštivanje potreba drugih. Više…

clip_image002[5]Betka Potočnik nam je dala osnovne smjernice kako napraviti dobru fotografiju – kako pripremiti online učionicu digitalne fotografije, gdje naći osnovne upute o snimanju, poveznice na korisne stranice jer fotoaparat nije igračka već kreativni alat. Više…

clip_image002[6]Potičemo li dovoljno našu djecu na kretanje? Kreću li se dovoljno? Urška Zidar kaže da bi si svatko od nas trebao postaviti ta pitanja jer kao roditelji smo odgovorni osigurati našoj djeci dovoljno zdravlja, fizičkog i psihičkog, kako bi ih pripremili za svijet koji stoji pred njima. Više…

clip_image002[7]Veliki izazov za svakog učitelje u prvom razredu je pronaći način kako približiti školu djeci, kaže Mojca Kruh. U svojoj nastavi koristi didaktički alat koji omogućuje samostalni, rad u paru ili skupini, koji vremenski nije ograničen, a omogućuje učenika da se upozna sa sadržajem vlastitim tempom i na aktivan način. Više…

clip_image002[8]Učiteljice četvrtih razreda, Nuša Žuber i Mateja Marčan, provele su projekt sa svojim učenicima kako bi razvili vještine 21. stoljeća: kritičko razmišljanje, kreativnost, inovativnost, timski rad i komunikacija. Više…

clip_image002[9]U likovnom stvaranju učenici se susreću s oblikovanjem u trodimenzionalnom prostoru. Koriste različite postupke oblikovanja i različite materijale, a jedan od njih je glina. Marjeta Dorning sa svojim učenicima je izradila zanimljive proizvode od gline. Više…

clip_image002[10]Nina Dupor Marović donosi nam iskustva sa stručnog usavršavanja u sklopu projekta Inovativni pristupi učenju i poučavanju za školu budućnosti, u okviru programa Erasmus+. Cilj projekta je razviti kompetencije vezane za uporabu deset interaktivnih mrežnih alata u obrazovne svrhe koji se mogu koristiti u nastavi svih školskih predmeta. Više…

clip_image002[11]Današnja djeca pružaju otpor prema čitanju knjiga. Kako bi učenike barem malo oduševili čitanjem, Petra Avguštin je provela projekt pod nazivom „Čitanje nas povezuje“. Više…

clip_image002[12]Suzana Rajgl Zidar je provela kratki intervju s romskim učenicima kako bi saznala jesu li romska djeca važna za pohađanje nastave, zašto ne dolaze redovito u školu, osjećaju li se prihvaćeni u svojim odjelima, razumiju li jezik i  još neka druga pitanja. Više…

clip_image002[13]Rad stručne službe je jasno definiran, a s poslovima i zadaćama socijalnog pedagoga upoznat će nas Vesna Kukavica. Više…

clip_image002[14]Učiteljica Urška Tičar je svoje učenike podučila o tehnici šivanja, vrstama šavova i šivaćeg pribora te zajedno zašili medvjeda pomoću kojeg su odigrali dramsku igru. Više…

clip_image002[15]2020. Strategija Europa se temelji na smanjenju nezaposlenosti i poboljšanju života u pametnom i održivom razvoju u cilju stvaranja novih radnih mjesta. Robert Bertoncelj piše kako je važno da smo inovativni te da se prilagodimo trenutnim izazovima s kojima se suočavamo. Više…

clip_image002[16]Voda u prošlosti je bio važan izvor opstanka. Magda Humar preko svojeg projekta Bunar i kulturna baština želi djeci približiti važnost bunara i obavijestiti ih da se ljudi i okoliš mijenjaju tijekom vremena. Više…

Gordana Lohajner

Oglasi

O autoru Pogled kroz prozor

Digitalni časopis za obrazovne stručnjake, pišu ga učitelji i nastavnici.
Ovaj unos je objavljen u Riječ urednice i označen sa , , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.