II. multmedijsko obilježavanje Dana kreativnosti i darovitosti

irena_bando

Irena Bando

II. multimedijsko obilježavanje Dana kreativnosti i darovitosti održano je 21. ožujka 2017. u Osnovnoj školi Jagode Truhelke u Osijeku.

Obilježavanjem se naglašava važnost korištenja informacijsko – komunikacijskih tehnologija u svrhu motivacije za učenje. Projekti prezentirani na manifestaciji rezultat su međupredmetnog povezivanja i timskog suradničkog rada nastavnika i učenika.

Cilj manifestacije je pokazati kako se web alati i računalni programi mogu kreativno koristiti za učenje i prezentiranje učeničkih projekata ili nekih drugih aktivnosti u školi. Također, cilj je predstaviti različite oblike aktivnosti, koji utječu na razvoj kreativnosti i darovitosti.

imageOrganizator manifestacije je Tim za kreativni razvoj škole, koji se bavi poticanjem i razvojem kreativnosti i darovitosti. Članovi Tima i ujedno sudionici u organizaciji manifestacije su: voditeljica Tima Irena Bando, školska knjižničarka; Anita Milaković, pedagoginja; Franjo Vukelić, ravnatelj; Silvija Klindžić, učiteljica; Ana Vukojević, učiteljica u produženom boravku; Sanja Grizelj, psihologinja; Katarina Kretić, učiteljica matematike i informatike; Đurđica Janković, učiteljica informatike.

Tim za kreativni razvoj formiran je u sklopu Projekta Erasmus +, KA1 (2014.) te provodi aktivnosti do danas. Aktivnosti Tima predstavljaju dio redovnog Nastavnog plana i programa, programa slobodnih aktivnosti ili izborne nastave kao i izvanškolskih aktivnosti.

imageProgram ovogodišnje manifestacije bio je: Kreativna izvedba pjesme „Stand by me”, „Pokaži što znaš“, „Kreativnost u produženom boravku”, „Svašta je nešto”, „Svatko je netko”, „Igrajmo se glagoljicom”, „Glagoljički brojevni memori”, „Klikerima do kreativnosti”, „Glagoljički kviz memori”, „Adrenalinska igra”, „Putovanje na Mjesec” i „Valovi emocija – Emotivne črčkarije”.

imageKreativna izvedba pjesme “Stand by me” je glazbeni nastup učenika I. i II. razreda uz glazbenu pratnju saksofona (Benjamin Lamza). Mentorica je Ana Vukojević, učiteljica u produženom boravku sa suradnikom Benjaminom Lamza, pripravnikom.

Projekt „Pokaži što znaš“ predstavljen je prezentacijom učeničkih nastupa u programu “Smilebox”. Mentorica projekta je Anita Milaković, pedagoginja sa suradnicima: Benjamin Lamza, pripravnik i Sanja Grizelj, psihologinja.

imageimageimageimage

image„Kreativnost u produženom boravku“ predstavljena je imageprezentacijom učeničkih radova u programu “Kids Story Builder”. Mentorica je Ana Vukojević, učiteljica u produženom boravku.

 

“Svašta je nešto“ izložba je uradaka učenika II. razreda pod vodstvom mentorice Silvije Klindžić, učiteljice II. b razreda.

image

imageDramska izvedba „Svatko je netko“ u izvedbi učenika II. razreda pod vodstvom mentorice Silvije Klindžić, učiteljice II. b razreda.

Projekt učenika IV. razreda „Igrajmo se glagoljicom“ predstavljen je prezentacijom koju su izradili Niko Novak i Leon Topalović, učenici IV. c razreda. Mentorica projekta je Irena Bando, školska knjižničarka sa suradnicima: Liana Mur, učiteljica IV. c, Katarina Kretić, učiteljica matematike i informatike i Sanja Škugor, pripravnica.

Klikom na poveznicu možete pogledati prezentaciju i projekt.

„Glagoljički brojevni memori“ je projekt učenika VI. razreda izrade igre memori u programu “Matchthememory”. Mentorice projekta su Katarina Kretić, učiteljica matematike i informatike i Irena Bando, školska knjižničarka.

Memori igru koja je predstavljena na manifestaciji izradili su Leo Štampar i Lukas Laurović, učenici VI. razreda

Poveznica na prezentaciju.

image

„Klikerima do kreativnosti“ prikaz je rada skupine darovitih učenika “Pametne glavice” pod vodstvom mentorice Sanje Grizelj, psihologinje.

imageimageimage

„Glagoljički kviz memori“ je projekt izrade igre memori u programu “Matchthememory” imagepod vodstvom mentorice Katarine Kretić, učiteljice matematike i informatike i Irene Bando, školske knjižničarke. Na manifestaciji su predstavljene dvije memori igre. Prvi memori su izradile Zara Bičvić i Tea Kozić, dok je imagedrugi izradila Lorena Benčina, učenice VI. razreda.

Pvdje možete pogledati prezentaciju 1 i prezentaciju 2.

„Adrenalinska igra“ je prezentacija koju su u okviru projekta „Kreativna uporaba Power imagePointa” izradili Tomislav Kopljar i Niko Jukić, učenici VII. c razreda. Mentorica projekta je Đurđica Janković, učiteljica informatike.

Rad se može pogledati na mrežnoj stranici multimedijskih učeničkih radova.

„Putovanje na Mjesec“ je prezentacija koju su u okviru projekta „Kreativna uporaba Power imagePointa” izradili Tomislav Kopljar i Mario Grujin, učenici VII. c razreda. Mentorica projekta je Đurđica Janković, učiteljica informatike.

Rad se može pogledati na mrežnoj stranici multimedijskih učeničkih radova.

„Valovi emocija – emotivne črčkarije“ projekt je učenika V. razreda pod vodstvom imagementorice Đurđice Janković, učiteljice informatike. Suradnici su Benjamin Lamza, pozadinska glazba na saksofonu i Irena Bando, izrada prezentacije u programu “Movie Maker”.

Rad se može pogledati na mrežnoj stranici multimedijskih učeničkih radova.

Brošura projekta rađena u programu Publisher

clip_image002clip_image004

Multimedijskim prezentacijama nastojalo se potaknuti dječju kreativnost u uključivanje u multimedijske projekte te naglasiti važnost korištenja više različitih medija s ciljem ostvarivanja suvremene nastave.

Isto tako, ovakvi oblici realizacije projekata ističu važnost suradnje učitelja, nastavnika, pedagoga i školskog knjižničara u radu s učenicima podsjećajući na važnost timskog rada i suvremenog pristupa poučavanju i učenju.

Oglasi

O autoru Pogled kroz prozor

Digitalni časopis za obrazovne stručnjake, pišu ga učitelji i nastavnici.
Ovaj unos je objavljen u Projekti i označen sa , , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.