Međupredmetni i dvojezični Pogled

Broj 91, travanj 2017.
ISSN 1848-2171

Pogled kroz prozor objavljuje članke na različitim jezicima jer smatramo da dijeljenje dobre prakse u obrazovanju nije ograničeno ni državnim ni jezičnim granicama. Vrlo rado pokazujem primjere povezivanje sadržaja različitih nastavnih predmeta pokazujući da je otkrivanje međupredmetnih veza višestruko korisno. Uvijek možemo naučiti nešto novo i primijeniti drugačiji metodički pristup u svojem poučavanju; mi razmišljamo izvan okvira Smiješak

Pogled_iconPoučavanje kroz igru uloga (role playing) postaje sve zastupljenije u obrazovanju pa nam tako Marinka Kozlevčar opisuje kako se sa šestogodišnjacima igraju trgovine. U toj igri ostvaruje se međupredmetna povezanost Slovenskog jezika i Matematike te se na taj način djeca pripremaju za svakodnevni život i cjeloživotno učenje. Više…

Pogled_iconOvaj proljetni Pogled započinjemo Parlaonicom i to o ovisnosti o internetu. U tjednu sigurnijeg interneta učenici sedmih razreda OŠ Drenje povezali su teme iz Hrvatskog jezika i Informatike raspravljajući u obliku parlaonice o tezi – Internet je ovisnost. Kako su se snašli piše nam Evica Dernej i Goran Podunavac. Više…

Pogled_iconNeka djeca rado slušaju priče i bajke, druga uživaju u detaljima iz svemira ili života vitezova ili pričama iz prirode. Nikada nije prerano početi čitati djeci, a važno je da im pobuđujemo interes i širimo horizonte pokazujući im različite knjige. Marta Brlan nam opisuje kako projektom „Knjižni nahrbtnik“ razvijaju kulturu čitanja u vrtiću. Više…

Pogled_iconImate li vi koju „Čitateljsku značku“? Nataša Vršič piše nam o različitim metodama koje primjenjuju u Sloveniji u cilju poticanja djece i mladih na čitanje, od natjecanja, debata, dodjeljivanja znački, ruksaka s knjigama,… Više…

Pogled_iconUčionica za Potrošače je višejezična paneuropska mrežna stranica financirana od strane Europske komisije kojom se promiče obrazovanje potrošača i potiče edukacija o pravima potrošača u europskim srednjim školama. O suradnji Gimnazije Vukovar i President Jonas Žemaitis Gymnasium iz Litve na pametnim potrošačima energije piše Nataša Vinković. Više…

Pogled_iconKroz projekt “Pčelica, moja prijateljica” djeca spoznaju važnost pčela za čovječanstvo, otkrivaju kako nastaje med, što je propolis, ali i kako ljudi ugrožavaju pčele. Na taj način djeca su upoznala svijet pčela te razvila odnos poštovanja i odgovornosti prema pčelama. Piše Tatjana Malovrh. Više…

Pogled_iconI kao dobri metodičari završavamo ovaj Pogled kako smo i pčeli – igrom Smiješak. Zoran Hercigonja nam opisuje kako su se učenici snašli u programiranju 2D igara u aplikaciji Construct 2. Programiranje uvijek predstavlja izazov samo po sebi, no još je veći izazov udružiti znanja i vještine iz različitih područja u jedan gotov proizvod kao što je video igra. U radu su učenici isprogramirali kompleksan scenarij igre uporabom alata za grafičko programiranje. Više…

Nadamo se da ste i ovaj put uživali u čitanju i igranju s nama. Veselimo se čitanju i vaših primjera – javite nam se na urednistvo@ucitelji.hr.

Lidija Kralj

Oglasi

O autoru Pogled kroz prozor

Digitalni časopis za obrazovne stručnjake, pišu ga učitelji i nastavnici.
Ovaj unos je objavljen u Riječ urednice i označen sa , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.