Transnacionalni sastanak partnerskih škola Erasmus+ projekta

natasaLJK_helenaG_martinaS

Nataša Ljubić Klemše, Helena Gustović Ljubić i Martina Supančić

Protekli su mjesec, od 5. do 7. listopada 2016. godine, u sklopu Erasmus+ KA2 projekta „English Learning Friends“ u Aleksandroupolisu u Grčkoj boravile učiteljice I. osnovne škole Bjelovar mr. Nataša Ljubić Klemše, učiteljica savjetnica, Helena Gustović Ljubić, učiteljica mentorica i Martina Supančić, učiteljica mentorica. Prisustvovale su drugom transnacionalnom sastanku projektnih partnera iz sedam europskih osnovnih škola: iz Hrvatske, Poljske, Češke, Italije, Finske, Grčke i Turske.

Cilj je projekta „English Learning Friends“ unaprjeđenje jezičnih kompetencija učenika, odnosno učenje engleskog jezika uz upotrebu suvremenih informacijsko – komunikacijskih tehnologija.

Projektom se žele unaprijediti i osnovne vještine učitelja koristeći inovativne metode podučavanja te utjecati na poboljšanje kvalitete poučavanja uporabom informacijske i komunikacijske tehnologije.

imageSastanak je održan u osnovnoj školi „1st Experimental Primary School of Alexandroupolis“ eksperimentalnoj školi koja u svoj nastavni rad uvodi nove metode poučavanja i učenja.

U školi su svi partneri dočekani srdačnom dobrodošlicom, prigodnim programom te mnoštvom grčkih specijaliteta.

Tijekom sastanka dogovorene su projektne aktievnosti tijekom druge godine projekta. Učiteljice I.osnovne škole Bjelovar održale su radionicu o upotrebi web alata potrebnih za realizaciju projektnih aktivnosti u tekućoj projektnoj godini. Svojim europskim kolegama predstavile su alate za izradu klasičnih i interaktivnih kvizova Qzzr, Socrative i Quizziz te alate za izradu postera: Canva, Fotor, Fotojet, JukeBox, PosterMyWall and Posterini.

image

Učitelji partnerskih škola prisustvovali su nastavi svojih grčkih kolegica i kolega tijekom koje su učili iz primjera dobre prakse. Tom su prilikom vidjeli sat robotike učitelja Christosa na kojem su učenici izrađivali, pokretali i upravljali samostalno izrađenim Lego modelom.

Prisustvovali su i satu njemačkog jezika učiteljice Valentine na kojemu su promatrali imagekako aktivno i svakodnevno koristi nove obrazovne tehnologije u svrhu podučavanja i učili temeljem njezina primjera. Učiteljica je upotrebom QR kodova nastavu individualizirala i omogućila svakom učeniku da usvaja, ponavlja i uvježbava nastavne sadržaje u skladu sa svojim mogućnostima. Na taj je način svoj nastavni sat i svoju nastavu individualizirala i prilagodila potrebama i mogućnostima učenika.

O autoru Pogled kroz prozor

Digitalni časopis za obrazovne stručnjake, pišu ga učitelji i nastavnici.
Ovaj unos je objavljen u Projekti i označen sa , , , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.