Prepun Pogled

Broj 82, lipanj 2016.
ISSN 1848-2171

Naravno za posljednji ovoškolski Pogled je pristiglo puno članaka, sve jedan zanimljiviji od drugog pa smo odučili povećati broj stranica (sreća da smo digitalni) i sve ih objaviti.

Vodimo vas na put kroz zanimljive školske aktivnosti, međunarodne projekte, u posjete školama u raznim zemljama i izazivamo vas da i vi napravite nešto slično u vašem svakodnevnom radu i da prestanete biti preskromni i pohvalite se sa svojim radom. Čitajte, učite, pišite Smiješak

Pogled_iconManuela Kujundžić, Jasminka Gerin, Vesna Majdandžić, Ivana Herceg i Darko Rakić nam opisuju što se događalo s projektom Pet za net ove školske godine te kako su učenici svoje znanje o sigurnoj uporabi interneta oblikovali u digitalne sadržaje. Više…

Pogled_iconS Elom Veža postajemo sve pametniji Smiješak, a što drugo kad učimo kako se koristiti Pametnicom u matematici. Pročitajte dogodovštine o otkrivanju što sve “pametnica” može ili ne može. Više…

Pogled_iconSvečanom dodjelom nagrada završio je Natječaj „Stvarajmo kreativno!“ kojeg su pokrenule dvije podružnice Hrvatske udruge školskih knjižničara (Podružnica Osječko-baranjske županije i Vukovarsko-srijemske županije) želeći naglasiti važnost stvaranja digitalnih učeničkih uradaka u školskoj knjižnici, a koji su inspiriranih pisanjem i čitanjem. Piše Irena Bando. Više…

Pogled_iconTijekom travnja, učenici sedmog i osmog razreda OŠ Pavao Belas, sudjelovali su u projektnoj nastavi engleskog jezika kroz koju su upoznali život i ostavštinu Williama Shakespeara. Ivana Lovrić nam opisuje aktivnosti koje su proveli u sklopu globalnog projekta Shakespeare lives in 2016. Više…

Pogled_iconMartina Pudina otkriva nam kako napraviti korelaciju između engleskog i materinskog jezika na primjeru Shakespearovog Soneta XVIII. Više…

Pogled_iconKarolina Dvojković piše nam o Proljetnoj školi fizike 2016., koja je održana u artističkom prostoru Muzeja vučedolske kulture u Vukovaru omogućavajući pristup kojim se prikazuju fizikalni problemi na atraktivan način, pobuđuje interes za fiziku te razvija uvjerenje o potrebi odgovornog odnosa prema prirodnim resursima i okolišu. Više…

Pogled_iconLidija Kralj nam prenosi dojmove sa stručnog skupa “Od kurikuluma do izvedbenog kurikuluma – engleski primjeri” na kojem su hrvatski učitelji imali priliku učiti od engleskih učitelja te iz prve ruke saznati kako izgleda i primjenjuje se kurikulum u Velikoj Britaniji. Više…

Pogled_iconOŠ Tina Ujevića je u svoj Erasmus+ projekt usavršavanja uključila “job shadowing” tj. neformalno usavršavanje promatranjem rada u ustanovi koja ima iskustvo i tradiciju školovanja slijepih i slabovidnih u Moldova Special High School u Rumunjskoj. Kako su se snašli i što su naučili pročitajte u članku Marijane Mikulandra. Više…

Pogled_iconU I. gimnaziji Osijek provodi se Erasmus+ KA1 projekt, Destination-European school. O stručnim usavršavanjima nastavnika piše nam Ivana Štiglec. Više…

Pogled_iconSkupina profesora iz desetak europskih zemalja „našla se“ na eTwinning portalu u zajedničkom problemu: manjak motivacije učenika da ulažu vrijeme i trud u svladavanju sadržaja nastave matematike te manjak motivacije nastavnika da se „nose“ s nastavom u 21. stoljeću, odnosno s informacijsko-komunikacijskom tehnologijom. Kao rješenje osmislili su projekt „Active, Attractive And Interactive Mathematics“ u kojem sudjeluje i Industrijsko-obrtnička škola iz Slavonskog Broda. Piše Marijana Zarožinski. Više…

Pogled_iconMaristelu Rubić zainteresirala je tema “Integration of gamification into curriculum” eTwinning multilateralnog seminara pa je “skoknula” do Vilniusa kako bi saznala više o osmišljavanju novih projekata, gamifikaciji i načinima primjene u nastavi.Više…

Pogled_iconMarina Mirković sudjelovala je na dunavskom kontaktnom seminaru u Linzu (Austrija) s temom „Učenje, poučavanje, razmjena – školske suradnje u Dunavskoj regiji“. Više…

Pogled_iconMartina Žohar iz OŠ Karla Destovnika-Kajuha Šoštanj, Slovenija predstavlja aktivnosti koje su proveli u produženom boravku krećući od običnog papira. Problem koji su si postavili bio je uporaba papira u raznim aktivnosti: odmor, samostalno učenje, stvaranje te prehranu. Tako je papir postao odjeća, sportsko pomagalo, didaktično sredstvo, ali i predmet stvaranja. Više…

Pogled_iconU sklopu Inspiring Science Education projekta, proveden je Eratostenov eksperiment u kojem se mjeri opseg Zemlje po meridijanu, kada Sunčeve zrake padaju na Ekvator pod pravim kutom. Nataša Vinković nam opisuje kako su ga proveli u Gimnaziji Vukovar. Više…

Pogled_iconTamara Perković, Goranka Perković, Ina Pendić i Sanja Bimbi predstavljaju nam povijesno-matematičku pustolovnu igru “Kamo je otišla Mare?” koja se temelji se na povijesnoj priči o posljednjoj istarskoj vještici Mariji Radoslović koja je spaljena u Svetvinčentu. Više…

Pogled_iconVukovarski gimnazijalci uspjeli su pomiriti dvije naoko suprotstavljene strane i dokazati kako suvremene e-škole mogu biti ekološki osviještene. Gimnazija Vukovar ponosni je nositelj Zlatnog statusa međunarodne „Eko škole“. Piše Sanja Pavlović Šijanović. Više…

Pogled_iconZvučna knjiga, radijska igra, tri kratka dokumentarna filma samo su neki od rezultata međunarodnog projekta “I tvoj glas može biti dio rješenja“, kojeg su u OŠ Sveti Petar Orehovec s partnerskom školom “Ivo Andrić” iz Pranjana u Srbiji, proveli zahvaljujući Akademiji srednjoeuropskih škola. Piše Stojanka Lesički. Više…

Želimo vam ugodan odmor i učinkovito prikupljanje energije za jesen. Kad se zaželite malo profesionalnog razvoja i širenja vidika, zavirite u Pogled kroz prozor i na portal ucitelji.hr– sigurno ćete naći nešto po svojoj mjeri (primjerice naše projekte Pet za net, ENABLE i Dabar).

Lidija Kralj

Oglasi

O autoru Pogled kroz prozor

Digitalni časopis za obrazovne stručnjake, pišu ga učitelji i nastavnici.
Ovaj unos je objavljen u Riječ urednice i označen sa , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.