Kako sam upoznala Zondle

marija_arandelovic 

Marija Aranđelović

Između mnogobrojnih zanimljivih i korisnih predavanja na državnom stručnom skupu iz matematike, održanog u Osijeku u listopadu 2012., posebno me se dojmilo predavanje profesorice Lidije Kralj i predstavljanje računalnog programa Zondle.

Trudeći se da nastavu matematike učinim zabavnijom i privlačnijom za učenike, redovito tražim programe koji će im olakšati učenje. Zondle program za mene je pravo otkriće, jer pruža najviše od svih dosadašnjih programa koji su mi poznati.

Prva mi je pomisao bila : „Ovo je prava stvar za mene“. Naime, vrlo rado i lako mogu sastaviti pitanja iz gotovo svih područja matematike za osnovnu školu, ali napraviti zanimljivu prezentaciju i usput zabaviti učenike nije mi bila jača strana. I sada tu uskače Zondle koji mi omogućuje da svoje zadatke ugradim u igrice i tako potaknem učenike na učenje.

Vrlo brzo napravila sam nekoliko tema i predstavila program svojim učenicima. Zanimanje učenika bilo je veliko pa sam napravila sve potrebno kako bi učenici mogli koristiti ovaj program. Nastava matematike sada je obogaćena još jednim oblikom rada.

IMG_0126Zondle koristim za zadavanje domaćih zadaća, ponavljanje gradiva poslije obrađene nastavne jedinice, ponavljanje gradiva poslije obrađene nastavne cjeline, ponavljanje gradiva prije obrade nastavne cjeline.

Zadajem zadatke koje sam sama napravila i tako pratim i obogaćujem rad na redovnoj nastavi. Kada je slobodan pristup učionici informatike, odlazim tamo s cijelim odjelom i uvježbavam određeni dio gradiva.

Veliki broj učenika naše škole ima kod kuće pristup internetu, a za one koji to nemaju omogućujemo ovaj rad u školi na dopunskoj nastavi.

Redovito pratim rad svojih učenika i njihova postignuća, što mi također Zondle omogućava.

Posebno me je obradovalo kada sam vidjela da ovaj program učenici koriste i za druge predmete i da su se i sami okušali u pravljenju tema i igrica.

Pred nama je još puno posla i učenja, između ostalog, trebamo naučiti igrati timski kviz kako bi još bolje iskoristili mnogobrojne mogućnosti koje nam nudi ovaj program.

Pod motom „ Za moje učenike samo najbolje“ zajedno s učenicima i učiteljima moje škole nastavljam ovakav rad.

Oglasi

O autoru Pogled kroz prozor

Digitalni časopis za obrazovne stručnjake, pišu ga učitelji i nastavnici.
Ovaj unos je objavljen u Zondle i označen sa , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.