Nove paradigme u IKT-u i podučavanju informatike i računalstva

Tematska cjelina Nove paradigme u IKT-u i podučavanju informatike i računalstva započela je vrlo značajnim temama, izuzetno važnima svima koji ulaze u razred.
Prva tema u ovome dijelu bila je posvećena motivaciji – Motivacijom nastavnika do motivacije učenika, koju je održala Deana Gaić Kaličanin.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAKako bi nastavnici bili uspješni u svome radu, trebaju biti vješti u upravljanju razredom. O ovoj važnoj temi, Razrednom mOLYMPUS DIGITAL CAMERA         anagementu, prisutnima je govorila viša savjetnica Ivana Biljan.

Sve u našem obrazovnom sustavu, od vrtića do fakulteta, trebalo bi pripremati našu djecu za svijet rada. Poslodavci i obrazovanje ruku pod ruku – sektorski pristup planiranju kvalifikacija, tema je koju nam je predstavio Mislav Balković.

Vrlo značajnu temu Utjecaj nasilnih video i računalnih igrica na agresivno ponašanje i školski uspjeh učenika, predstavila je Vesna Bilić.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA

O iskustvima i stavovima djece i odraslih prema elektroničkim medijima i prevenciji elektroničkog nasilja, govorila je Martina Tomić-Latinac.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         Izvrsna kao i uvijek, Sonja Lušić Radošević, članica uredništva portala ucitelji.hr govorila je o primjeni Google dokumenta u Pripremi državne mature iz informatike na portalu Moja matura.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         Za kraj ovih izuzetno vrijednih i korisnih predavanja potrebnih učiteljima i nastavnicima u njihovom svakodnevnom radu, zaključio je svojim izlaganjem viši savjetnik Eugen Ban s posebno značajnom temom Načini, postupci i elementi vrednovanja u nastavi informatike, u kojoj je prisutne potaknuo na promišljanje o najtežem i najvažnijem dijelu njihova rada – a to je ocjenjivanje učenika. Svoje izlaganje temeljio je na obrazovnim ishodima koji su polazište za određivanje kvalifikacija u Hrvatskome kvalifikacijskom okviru i neizbježnome Bloomu.

Oglasi

O autoru Pogled kroz prozor

Digitalni časopis za obrazovne stručnjake, pišu ga učitelji i nastavnici.
Ovaj unos je objavljen u Info@Edu i označen sa , , , , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Jedan odgovor na Nove paradigme u IKT-u i podučavanju informatike i računalstva

  1. Povratni ping: Pogled i na lavinu, ako treba | Pogled kroz prozor

Komentari su zatvoreni.