Školski laboratorij slave

olgica_martinis

Olgica Martinis

Kako bi učenike i nastavnike biologije i kemije potaknuli na kreativan pristup učenju i prezentaciju znanstvenih tema prilagođenih njihovom uzrastu i na način kojim se populariziraju prirodne znanosti, British Council je u suradnji s Agencijom za odgoj i obrazovanje tijekom školske godine 2010./2011. ostvario suradnju u obliku natjecanja Školski laboratorij slave. Obrazac natjecanja preuzet je iz popularnog i uspješnog FameLaba koji je hrvatske studente i znanstvenike proslavio i na međunarodnom natjecanju u Velikoj Britaniji.

Učenici hrvatskih srednjih škola mogli su se prijaviti, sudjelovati i biti nagrađeni za svoj rad. Temu po svom izboru trebali su izložiti na kratak, jasan, zanimljiv i svojoj dobi prilagođen način, snimiti je i prijaviti u obliku videosnimke – PowerPoint prezentacije na adresu Portala za škole.

Na natjecanje Školski laboratorij prijavljen je 41 rad učenika srednjih škola. Na temelju ocjena stručnog ocjenjivačkog suda te online glasova čitatelja Portala za škole odabrano je dvanaest učeničkih prezentacija, a završno je natjecanje održano uživo 24. ožujka 2011. u Zagrebu na Institutu za fiziku.

Pobjednici završnog natjecanja su:

1. mjesto: Boli glava, autorica: Dora Sabljić, 2. c, IX. gimnazija Zagreb

2. mjesto: Zašto mačka ima devet života?, autorica: Lorena Malenica, 2. a, Gimnazija Požega

3. mjesto: Ples atoma, autor: Filip Štivičić, 2. b, Gimnazija Požega

Pobjednica je nagrađena prijenosnim računalom, a drugo i treće mjesto bonom za kupovinu knjiga.

Svi natjecatelji su se tijekom natjecanja držali postavljenih pravila koja se odnose na sudionike te pravila o odabiru teme i formata izrade prezentacije.

Pobjednici hrvatskog Školskog laboratorija slave imali su priliku 11. svibnja 2011. u prostorijama Zagrebačkog plesnog centra sudjelovati u revijalnom dijelu programa za izbor hrvatskog predstavnika na međunarodnom natjecanju u Cheltenhamu.

U razgovoru s učenicima bio je primjetan osjećaj radosti i lakoće kojom ti mladi ljudi sažimaju složena znanja i svojim vedrim, ali i znanstveno ispravnim načinom plijene pozornost gledatelja. U konačnici su ti mladi ljudi nositelji znanosti pa se nadamo da će prvi Školski laboratorij slave pronaći put i biti jedan od načina prema pravilnoj i učinkovitoj popularizaciji prirodnih znanosti.

Oglasi

O autoru Pogled kroz prozor

Digitalni časopis za obrazovne stručnjake, pišu ga učitelji i nastavnici.
Ovaj unos je objavljen u Natjecanja i označen sa , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Jedan odgovor na Školski laboratorij slave

  1. Povratni ping: Pogled za učenje i razgibavanje | Pogled kroz prozor

Komentari su zatvoreni.