Webinari „Let’s learn together“

iva_bosiljevac

Iva Bosiljevac

Nakon uspješnog zimsko-proljetnog ciklusa webinara iz programa „Suradnici u učenju”, nastavljamo predstavljanje inovativnih načina korištenja informacijske tehnologije u obrazovanju.

Ove ćemo jeseni imati priliku vidjeti kako tehnologiju u nastavi koriste učitelji i podučavatelji iz Njemačke, Švicarske, Belgije, Makedonije i drugih zemalja, a naći će se mjesta i za hrvatske učitelje i njihove inovativne ideje.

Za početak predstavljamo neke od planiranih webinara:

„Media protector”, Michael Witschaß (Njemačka)

Tijekom ovog projekta učenici se upoznaju s opasnostima društvenih mreža i zajednica pri čemu proučavaju različite primjere privatnih profila na društvenim mrežama i promišljaju o privatnosti i internetu (slike, komentari, zaporke…). Objašnjava se povijest virtualnih svjetova kao i različiti oblici i metode komunikacija. Lekcije su sustavno pripremljene (ciljevi, vještine, razmišljanja).

Naglasak je na vlastitom predstavljanju na društvenim mrežama i reakciji drugih korisnika na objavljene materijale. Učenici moraju biti svjesni na što treba paziti prilikom stvaranja virtualnog identiteta kako bi zaštitili svoju sigurnost i privatnost.

„Historias Pingpong”, Nicole Wildisen (Švicarska)

Ovim će webinarom Nicole Wildisen predstaviti svoj nagrađeni projekt u kojemu učenici španjolskog jezika iz Švicarske s učenicima njemačkog jezika iz Gvatemale formiraju timove te zajedno rade pomoću interneta. Učenici uče jedni od drugih sastavljajući kratke dvojezične priče u ping-pong stilu. Švicarski učenici svoje dijelove pišu na španjolskom, a njihovi partneri iz Gvatemale ih ispravljaju i nastavljaju priče na njemačkom jeziku. Švicarski učenici potom ispravljaju njemačke dijelove priče te ju nastavljaju na španjolskom. Rezultat ovakvog rada je radosna radionica tijekom koje se koristi proces učenja blizak učenicima.

„StarCatcher”, Ilona Bernsdorf (Njemačka)

U ovom webinaru predstavit će se nastavni materijal koji učenike motivira za svladavanje osnova astronomije o kojoj se uči na konkretnim primjerima, ali i s puno mašte. Učenici uče kako prepoznati i imenovati sazviježđa i pridružiti im odgovarajuće astrološke znakove te se upoznaju s ekliptikom, prividnom Sunčevom putanjom koja se ocrtava na nebu tijekom godine. S druge strane, upotrebom alata “WorldWide Telescope”, intuitivnim otkrićima i njihovom prezentacijom, povećava se učinak medijskih vještina.

„Videokonferencije”, Suzana Delić (Hrvatska)

Ideja rada je prikazati izuzetan način komunikacije između učenika Osnovne škole Horvati i niza škola u Europi i svijetu. Projektom niza videokonferencija Suzana Delić i njeni učenici ostvarili su niz kontakata i započeli mnoge projekte s učenicima i kolegama u svijetu. Održavanje videokonferencije i pričanje „uživo“ djeci je izniman događaj nakon kojega dolazi do povezanosti učenika s jednog i drugog kraja žice, a često i do zajedničkih projekata, međusobnih posjeta pa i dugogodišnjih prijateljstava. Autorica projekta će predstaviti niz videokonferencija koje je zajedno s učenicima provela tijekom školske godine 2009./2010. sa školama u Francuskoj, SAD-u, Kini te Kanadi.

Osim ovih itekako zanimljivih projekata, imat ćemo priliku čuti i Jacquesa Deniesa iz Belgije koji će predstaviti „School Technology Innovation Center”, Lindu Stojanovsku iz Makedonije koja će govoriti o svom projektu „eMath for all” te Arjanu Blažić koja će prezentirati projekt „Greetings from the world” s kojim je predstavljala Hrvatsku na Innovative teachers forumu održanom u Berlinu, a s kojim nastavlja braniti naše boje na ovogodišnjem Worldwide Innovation Education Forumu u Cape Townu.

Sudjelujte u međunarodnim webinarima, provjerite što i kako rade vaši kolege i – učimo zajedno! Pozivnica za sudjelovanje pravovremeno će stići u vaš sandučić e-pošte ili ju možete pronaći na portalu www.ucitelji.org.

Oglasi

O autoru Pogled kroz prozor

Digitalni časopis za obrazovne stručnjake, pišu ga učitelji i nastavnici.
Ovaj unos je objavljen u Webinari i označen sa , . Bookmarkirajte stalnu vezu.