Kodu osvaja svijet

lidija_kralj

Lidija Kralj

U australskoj se Viktoriji učitelji i učenici već dulje vrijeme druže s Koduom. Istraživanje provedeno u 20 škola i 25 razreda s djecom različitog uzrasta, od predškolaca do 10. razreda, pokazalo je da svi učitelji smatraju da je korištenje Kodua u razredu dobra podrška kurikulu i ostvarivanju ishoda učenja. Isto tako smatraju da korištenje Kodua doprinosi razvoju strategija istraživanja i rješavanja problema, grupnom radu, učeničkom samoprocjenjivanju te razvoju originalnih ideja. Učenici su u velikoj mjeri uživali pri korištenju Kodua i često naglašavali da im se sviđa što sami mogu napraviti igru, razmišljati drugačije i biti kreativni te da su stekli povjerenje u svoje sposobnosti.
Pogledajte i cjelovit tekst istraživanja „The impact of kodu1web 2.0 technologies in the classroom, KnowledgeBank: Next Generation research report, Kodu excerpt“ koji je objavio Innovation & Next Practice Division Office for Policy, Research and Innovation Department of Education and Early Childhood Development, Melbourne, Australija u lipnju 2010.

Kako su se australski učitelji i učenici intenzivno bavili Koduom, ovog je proljeća održan petotjedni tečaj za učitelje tijekom kojeg su učili kako se izrađuju igre te kako korisno upotrijebiti Kodu. Sadržaj tečaja možete pogledati na ovoj poveznici. Usporedno s učiteljima učili su i učenici pa je tako na stranicama Planet Kodu nastala zanimljiva zbirka početničkih i naprednih učeničkih radova (igri).

kodu2

Nastavak ovog uspješnog projekta je natjecanje Kodu Kup koje se odvija od lipnja do kolovoza, a namijenjeno je učiteljima i učenicima od 9 do 14 godina iz Australije, Malezije i Singapura. Sa zanimanjem ćemo pratiti tijek natjecanja i njihove rezultate.

Potaknute zanimljivim primjerima korištenja Kodua, Gordana Sokol iz OŠ Tužno i Lidija Kralj iz OŠ Veliki Bukovec svojim su učenicima pružile priliku da isprobaju Kodu i otkriju čudesan svijet programiranja igara. Učenici su sa zanimanjem otkrivali što Kodu može i kako ga „naučiti“ da radi baš ono što su zamislili. Dio atmosfere u učionicama naših škola možete vidjeti na fotografijama, a njihove prve radove na poveznici.

Prema reakcijama učenika i „zaraznosti“ programa, prognoziramo mu vrlo zanimljivu budućnost u obrazovanju.

Oglasi

O autoru Pogled kroz prozor

Digitalni časopis za obrazovne stručnjake, pišu ga učitelji i nastavnici.
Ovaj unos je objavljen u Programiranje i označen sa , . Bookmarkirajte stalnu vezu.