Predavanja na ITF-u

darko-lidija

Future of Education

Franz Kuhmayer
Franz Kuehmayer (Reflections Research & Consulting; reflections.at) govorio je o digitalnom stilu života koji je za nas postao stvarnost te o ostvarivanju potencijala za učenje. itf2009 021
Bez obzira na važnost računalnih vještina u privatnom i profesionalnom životu, upotreba informacijskih tehnologija u školama obećava niz mogućnosti koje uključuju poboljšavanje učenja, povećanje aktivnog uključivanja učenika, bolju orijentaciju prema kompetencijama koje će se tražiti u budućnosti te premošćivanje digitalnog jaza u društvu. To informacijske tehnologije čini i katalizatorom i neophodnim instrumentom za obrazovanje.
Prezentaciju možete preuzeti s Pogledovog SkyDrivea.

The Climate Mystery

Christian Fonnesbech

 

Christian Fonnesbech (Director of Congin ApS) govorio je o stvaranju dramatičnih obrazovnih scenarija pomoću interneta. Stvorio je virtualno, interaktivno obrazovno okruženje o globalnim klimatskim promjenama namijenjeno učenicima od 13 do 18 godina. Oni u njemu trebaju istražiti i pronaći praktična rješenja za zaustavljanje i mijenjanje klimatskih promjena. Učenici su uključeni u dramatične scenarije i istovremeno u društvene mreže da bi naučili važne činjenice o globalnim klimatskim promjenama te našli rješenja za konkretne probleme. itf2009 022

To je inovativno rješenje koje učitelje dovodi u isti online svijet koji njihovi učenici tako dobro poznaju. Većina učenika se dobro snalazi u online okruženjima i društvenim mrežama tako da je za njih učenje igranjem uloga i scenarija na zaslonu vrlo zanimljivo.
Projekt isprepliće te ključne elemente s jednim od najvažnijih globalnih problema te uključuje učenike na način koji klasično poučavanje ne može. Više o projektu možete saznati na adresi: www.climatemystery.com.
Prezentaciju možete preuzeti s Pogledovog SkyDrivea.

Futurelab Workshop – Enquiring Minds


Sarah Payton


Stuart Ball, Sarah Payton i Lizbeth Goodman
održali su predavanje i radionicu opisujući projekt Enquiring Minds. Enquiring Minds (znatiželjni umovi, u slobodnom prijevodu) je projekt koji se provodi u Velikoj Britaniji od 2005. godine u nastojanju da se nađu odgovori kako tijekom školovanja djecu pripremiti za buduće izazove karakterizirane brzim promjenama u društvu, tehnologijama i kulturi. Više o samom projektu možete saznati na njihovim stranicama ili pročitati u vodiču. Prezentaciju možete preuzeti s Pogledovog SkyDrivea.

Jedna od aktivnosti tijekom radionice bila je izrada obrazovnog sadržaja s temom vezanom uz Beč. Prvi je korak u grupn om zadatku bio stvaranje ideja. Predložene su zanimljive stranice www.newtools.org koje se mogu koristiti i u razredu. John Davitt, autor tih stranica napravio je "Stvaratelja događaja za učenje" (Learning Event Generator) koji stvara slučajne scenarije u obliku DO (što napraviti) i AS (u kojem obliku) koji se mogu koristiti kao podloga pri osmišljavanju projekata. Jedan od primjera takvog scenarija je opis palače Hofburg u obliku nijemog filma. itf2009 024

Osim dobrih ideja, sudionicima su trebali i dobri alati za njihovu realizaciju. Tijekom radionice predloženo je nekoliko novih i starih alata: Windows MovieMaker i Photostory za stvaranje videoisječaka, Photosynth za stvaranje panoramskih fotografija, AutoCollage za stvaranje zanimljivih kolaža, Deep Zoom Composer za stvaranje fotografija koje se mogu detaljno pregledavati te SongSmith za stvaranje glazbenih uradaka.

Poveznice za preuzimanje spomenutih programa:

Radove svih grupa možete vidjeti ovdje, uz prethodno registriranje za pristup Zajednici britanskih inovativnih učitelja (UK ITN).
Rad naših kolega možete vidjeti odmah ovdje :-), a kako su radili pročitajte u PiL reportažama.

Recharge the Batteries

Dan Roberts

 

Dan Roberts (Saltash Community School, UK) pobjednik na Svjetskom natjecanju inovativnih učitelja i nastavnika u Hong Kongu 2008. godine, sve nas je pozvao da napunimo baterije surađujući i fokusirajući se na važne stvari. Istaknuo je da učenicima trebamo dati priliku da rade i uče na načine koji njima najbolje odgovaraju, da im omogućimo istraživanje, suradnju, stvaranje, itf2009 032objavljivanje i umrežavanje. Kako to rade u školi Saltash.net, možete vidjeti na adresi: http://www.saltash.net/main/.

O Danu Robertsu i njegovom radu možete pročitati u Pogledu broj 2.
Prezentaciju možete preuzeti s Pogledovog SkyDrivea.  

 

Deirdre Crowley

Grafičke bilješke, koje vidite na fotografijama, tijekom predavanja izrađivala je Deirdre Crowley. Više o njom možete saznati na adresi: www.crowleyandco.us, a Deep Zoom prikaze grafičkih bilješki svih predavanja možete vidjeti ovdje.
Kratku snimku Deirdre dok bilježi predavanje Pere Lučina možete vidjeti u zasebnom članku o tom predavanju.