A pobjednici WW ITF-a 2008. su….

prva-zeljkaK
Iz 64 zemlje sudionice iz cijelog svijeta, od ukupno 250 nastavnika, predstavnika obrazovnih institucija i Ministarstava obrazovanja koji su došli u Hong Kong pokazati i odabrati najbolje radove i nagraditi inovativne nastavnike, najbolji od najboljih radova razvrstani u kategorije su:

Inovativnost u kategoriji Zajednica  (Innovation in Community)

  • Prvo mjesto: New Zealand – Nathan Kerr, Collaboration and Digital Learning Projects within a Multi-Cultural School
  • Drugo mjesto: Uganda – Ronald Ddungu, Education for Sustainability
  • Treće mjesto: Brazil/Portugal – Emilia Miranda, Marise Brandao and Marli Fiorentin, Flight BPF

Inovativnost u kategoriji  Suradnja (Innovation in Collaboration)

  • Prvo mjesto: Australia – Andrew Douch, Anywhere Anytime Biology Class
  • Drugo mjesto: South Africa – Sarietje Musgrave, Spread the Sunshine
  • Treće mjesto: Germany/Austria – Elke Mayer, Gabriele Jauck, Together in a World of Learning

Inovativnost u kategoriji  Sadržaj (Innovation in Content)

  • Prvo mjesto: India – Parambir Singh Kathait, Let’s Explore the Universe
  • Drugo mjesto: Senegal – Ousmane Diouf, Electronic Alarm
  • Treće mjesto: United Kingdom – Dan Roberts, Recharge the Battery
                         Ireland – Kate O’Connell, Flying High Exploring Aviation

Izbor sudionika (Educator’s Choice) – nije u nadležnosti žirija

  • Prvo mjesto: El Salvador – Mariella Paz, Business Game
  • Drugo mjesto: Singapore – Fong Yin Kuan, Digital Story Telling @ Beacon
  • Treće mjesto: Thailand – Pongpanote Phongpanngam, Instructional Games for Kids by Kids

Ukoliko ste nestrpljivi, svi radovi dostupni su na stranici http://uk.innovativeteachers.com unutar grupe Worldwide Innovative Teachers Forum 2008 – Teachers. Da biste mogli pristupiti radovima, prethodno se trebate registrirati na navedenoj stranici. Nakon registracije i logiranja otvorite izbornik Communities > Find a community, pa na drugoj stranici pronađete spomenutu grupu. Nakon što odaberete grupu kliknite na poveznicu View a community pa na dnu stranice pronađite Shared Documents i mapu VCT Upload Folder. U njoj ćete naći prezentacije svih radova.
Za slučaj da se pitate što je to Virtual Classroom Tour – VCT, objašnjenje pročitajte na stranicama britanskog učiteljskog bloga, (op. ur.).

Kako bismo vas motivirali na istraživanje i proučavanje nagrađenih svjetskih radova inovativnih nastavnika, pročitajte prikaz jednog od nagrađenih radova.

United Kingdom – Dan Roberts, Recharge the Battery

dan2 Ovaj je rad na europskom natjecanju osvojio drugo mjesto u kategoriji Zajednica. Žiri na svjetskom natjecanju procijenio je da se radi o projektu koji obiluje kvalitetnim sadržajem te je rad nagrađen u kategoriji Sadržaj.
Rad je učenicima približio realnost s kojom se susreću u svakodnevnom životu i temu koja je aktualna u svijetu: umjetan uzgoj kokoši nasuprot prirodnom uzgoju  pilića. Projekt je realiziran s učenicima uzrasta od 11 do 18 godina.
Osnovna ideja potekla je iz zadatka u kojemu su učenici trebali detaljno istražiti postupak kojim hrana dolazi na stol, ispitati ishode prirodnih i umjetnih uzgoja i metoda koje koriste veliki proizvođači i dobavljači. Učenici su radili i istraživali u skupinama te prezentirali svoje rezultate putem video uradaka.

Dan Roberts je radom na ovom projektu otišao korak dalje stvorivši zajeDan Roberts -UK England-Recharge the batterydnicu škola i povezavši učenike ostalih lokalnih škola. Kreirali su mrežni prostor putem kojeg se pratio uzgoj pilića na farmi i rast pilića od samog jajeta. Projekt se sadržajno proširio pa su u istraživanje i promatranje uključeni i mali praščići. Da bi mrežna stranica bila još zanimljivija, svakom posjetitelju stranice omogućen je Live Streaming u realnom vremenu, uvid u trenutno događanje u životnom okruženju malih pilića, kokoši i praščića pa tako možete u svakom trenutku zaviriti u kuću domaćih životinjica.  
Učenici i njihovi učitelji uložili su puno truda u realizaciju ovog projekta, rezultati su zaista impresivni, a zapažanja i razmišljanja učenika, nova saznanja, tekstovi, komentari na blogu pa čak i literarni radovi na mrežnoj stranici dokazuju zašto je ovaj rad nagrađen i inovativan na svjetskoj razini.  Web stranice rada možete pogledati na adresi:  http://www.saltash.net/livestock/, a prezentacije rada možete preuzeti ovdje: 1. dio, 2. dio. Veličine datoteka su 13,2 MB i 23,7 MB. Snimku Darkovog intervjua s Danom Robertsom pogledajte ovdje

Pratite opise nagrađenih projekata i u sljedećim brojevima Pogleda kroz prozor.